KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

Márkaértéket épít a Starbucks Kínában

starbucksAz amerikai kávéházlánc-csoport szerint a márka egyre inkább jelen van Kínában- a cég iránya pedig, hogy folyamatosan tökéletesíti a fogyasztói élményt üzleteiben.

A Starbucks forgalma Kínában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben, együttesen 11%-kal haladta meg a tavalyi utolsó negyedévben, 2011 hasonló időszakának eredményeit. Ez azt jelenti, hogy kávé-óriás a tizenkettedik egymást követő negyedévben produkál kétszámjegyű növekedést- olvasható a warc honlapján.

"Érezhető, hogy a Starbucks márkához egyre többen kapcsolódnak"- nyilatkozta John Culver, a cég regionális elnöke "Nincs kétségem afelől, hogy ezt az átalakulást más vállalkozások is érzékelik Kínában"- tette hozzá.

Különösen biztató jel, hogy a cég "My Starbucks Rewards" hűségprogramjának tagsága gyorsan növekszik. A program támogatóinak száma már átlépte az 1 milliós szintet, mindössze 12 hónap alatt.

A cég helyi beruházásainak egyik legfontosabb prioritása az épületek vonzó design-ja, és a "helyi építészethez való alkalmazkodás". A vállalat célja, hogy egy "harmadik helyet" hozzon létre a fogyasztók számára, amely kívül áll a munka és az otthon világán. Utóbbi elgondolást a márka, teljes körű tapasztalattá kívánja tenni egységeiben.

Kína jelenleg a Starbucks legnagyobb piaca Ázsiában jelenleg, és a várakozások szerint 2014-re a második legnagyobb globális bázisa lesz- szinkronban az ország gazdagsági boom-jával és a fogyasztói szokások átalakulásával. Jelenleg a cég 700 üzletet működtet, a világ legnépesebb országában- ebből egyedül Pekingben, több mint 100 kávéház található. A társaság arra törekszik, hogy 2015-re már 1.500 tagja legyen láncának Kína 70 városában.

Forrás: Marketinginfo.hu