KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

Betör a kávézópiacra a KFC

kfc kávéA Lavazza-val partnerségben már kávét is árul a Kentucky Fried Chicken (KFC), vonzereje növelése érdekében, illetve a kávézóláncok, valamint a McDonald's támasztotta konkurenciára válaszként.

Az új terméket mintegy másfél euróért kínálná a gyorsétteremlánc- jelenleg Nagy-Britannia szerte. A bevezetés a "Legjobb értékben!" szlogen alatt történt, amelyet a brand szerint az őrölt kávéért kapható jó ár-érték arány inspirált. Állítása szerint az árképzés a riválisokhoz igazodott, ennek ellenére a McDonald's fehér és fekete kávéját egyaránt körülbelül 30 centtel olcsóbban adja.

A KFC sajtó-és kültéri reklámkampányt kezdeményezett az új termékkör népszerűsítésére és bevezetett egy törzsvásárlói rendszert, amelynek keretében egy csésze kávé ingyen jár, minden harmadik megvásárolt koffeines nedű után. A McDonald's kávéakciója ennél kevésbé kedvező- ott hat megvásárolt kávé után kaphat a fogyasztó, egy ingyenes McCoffee terméket.

A KFC szerint az innováció célja, hogy a vásárlók átértékeljék a márkát- különösen a nőknek kíván kedveskedni a cég, valamint pozíciója fókuszát az egyszerű étkezésen túl kívánja helyezni. A lépés egy átfogó stratégia része, amelynek során a márka megújítja portfólióját. Ennek keretében hamarosan egy desszert termékcsalád is megjelenik az éttermek menüjében- tájékoztat a marketingweek.

Forrás: Marketinginfo