KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

Érzéki, nőies lesz a Nespresso Magyarországon készülő filmje

Több mint 40 kiváló pályamű közül választották ki Nagy Ailen Anna „Dress up” című munkáját azon a filmpályázaton, melyet a Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója írt ki Magyarországon. A világmárka évek óta biztosítja a dél-franciaországi fesztivál vendégei számára a minőségi kávézás élményét, magyarországi filmpályázatával pedig tehetséges rendezőknek kívánt kiemelkedési és filmkészítési lehetőséget teremteni. A pályázat nyertese így másodmagával részt vehet a 68. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon, filmötletét pedig 1 millió forintból valósíthatja meg. A kiírók olyan 20 másodperc hosszú animációs vagy rövidfilmeket vártak, amelyek újszerű, kreatív módon fogalmazzák meg a „Nespresso életérzést”.

„Rendkívül nehéz dolgunk volt a pályázatok értékelése során, mivel több mint 40 jó minőségű pályamű érkezett. Döntésünket a szakmai igényesség, a kreativitás és a Nespresso brand arculatának figyelembe vételével hoztuk meg, így választottuk végül Nagy Ailen Anna: Nespresso – DRESS UP című pályázatát, mely egy nő szemszögéből, különlegesen érzékeny módon jeleníti meg a Nespresso életérzést” – mondta Schubert Gusztáv Balázs Béla-díjas filmkritikus a Kende János Kossuth-díjas operatőr és a magyarországi Nespresso csapat alkotta zsűri nevében.

Ailen a Duna televízióban szerzett vágói gyakorlatot, majd kisfilmeken és klipeken dolgozott vágóként és rendezőasszisztensként. Az ELTE Filmelmélet és filmtudomány szakán szerzett diplomát miközben Artnroll Creative Solutions néven kreatív és médiaprodukciós ügynökséget alapított. Korábbi, lendületes, fiatalos, és érzéki munkái is hozzájárultak a zsűri meggyőzéséhez. Ügynökségével többek között olyan megbízóknak is dolgoznak, mint a MagNet Bank, vállalkozásában mindannyian fontosnak tartják, hogy etikus ügynökségként bevételeik egy részét pro bono alapon társadalmi ügyek támogatására fordítsák.

A pályázatnyertes, „Dress up” című, a Nespresso életérzést bemutató reklámfilm arra az alapötletre épül, hogy fogyasztási szokásaink öltöztetnek minket és mintegy a legmagasabb kvalitású szükségletünk, az önkifejezésünk kielégítésére szolgálnak. A filmben az utolsó kép kivételével csak közelképek vannak, képi világát elegancia és letisztultság jellemzi.

Nőként az adott eseményhez, hangulathoz illő ruhák kiválasztásának öröme összecseng az alkalomhoz legtökéletesebben passzoló kávé kiválasztásával és elkészítésével. A film erre a párhuzamra épít, illetve a női érzékiség, kifinomultság és elegancia külső jegyeihez sorolja a kávézást, mint életérzést.