A Westendben nyílik az első hazai Starbucks kávézó

Nyomtatás
starbucks nyílik a westendbenMost már biztos: többszöri halasztás után hazánkban is lesz Starbucks kávézó. Az amerikai lánc első egységét a budapesti Westend City Center bevásárlóközpontban nyitja meg.
A Starbucks Coffee Company teljes tulajdonú leányvállalata, a Starbucks Coffee International Inc. és az AmRest Holdings N.V, teljes tulajdonú leányvállalata az AmRest Coffee Sp. z o.o. közös vállalata, az AmRest Coffee, Sp. z o. o. bejelentette, hogy még ebben az évben megnyitja az első Starbucks kávézóját Budapesten a WestEnd City Center bevásárlóközpontban.

"Izgatottan várjuk, hogy egy olyan országban, ami rég múltra visszatekintő, színes kávéházi kultúrával rendelkezik, a magyar vendégekkel is megosszuk az egyedülálló Starbucks élményt, amely felpezsdíti és gazdagítja az emberi lelket"– mondta Vladan Armus, a Starbucks közép- és kelet-európai régiójának márka vezetője. “Büszkék vagyunk rá, hogy részesei lehetünk ezen hagyomány továbbépítésének és egyúttal a helyi közösségi életnek is” – tette hozzá.

“Magyarország a többi kelet- és közép-európai országhoz hasonlóan jelentős piacot jelent a Starbucks számára” – emelte ki Buck Hendrix, a Starbucks európai, közel keleti és afrikai régiójának elnöke. “Nagy örömünkre szolgál, hogy Budapesten megnyílik első üzletünk, és ebben egy olyan megbízható partner támogat bennünket, mint az AmRest Coffee Sp. z o. o, aki hozzánk hasonló értékekkel és magas szintű elhivatottsággal rendelkezik a vendégek kiszolgálása, a minőség és a szolgáltatás terén.”

Az AmRest Coffee Sp. z o. o 2008-ban Csehországban nyitotta meg első Starbucks kávéházát, jelenleg országosan 10 helyszínen vannak üzletei. Az AmRest Coffee Sp. z o. o Lengyelországban szintén vegyesvállalati partner, ott négy kávézót üzemeltet. A Starbucks több mint 1700 helyszínen 29 európai, közel keleti és afrikai országban képviselteti magát.

Valamennyi eszpresszó alapú ital, melyet a Starbucks Európában és hamarosan Magyarországon is kínálni fog, 100 százalékban a Fairtrade által bevizsgált eszpresszóból készül. A Starbucks és a Fairtrade közös célkitűzése, hogy elősegítse a vendégek és partnerek felelősségteljes és etikus döntését a kávéfogyasztás terén, mellyel egyúttal a kávétermesztők megélhetését is támogathatják. A Starbucks a Fairtrade által ellenőrzött kávé legnagyobb vásárlója az egész világon.

Forrás: Világgazdaság Online