KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

Egymással harcoló kávézóláncok

Egymással harcoló kávézóláncok

Costa. A kávé szerelmeseinek diadala - ilyen és ehhez hasonló provokatív hirdetésekkel jelent meg a Costa Coffee a konkurens kávézólánc, a Starbucks ellen.
A Costa Coffee állítása szerint kétszer annyi fogyasztójuk van, mint a Starbucksnak – a kávézólánc mindezt a sajtóban, outdoor és digitális felületeken adja a fogyasztók tudtára – írta a brandrepublic.com.

„Bocsi, Starbucks, de az emberek szavaztak. Ismét.”, „A kávé szerelmeseinek diadala” – ilyen és ehhez hasonló hirdetéseket jelentetett meg a Costa Coffee, azért, hogy provokálja konkurensét.

A Starbucks már tavaly januárban vitatta a Costa reklámjaiban közölt adatok valóságtartalmát. Leginkább a „10 kávéimádóból 7 a Costát választja” hirdetés adataival nem értettek egyet, ám az angol reklámszövetség elutasította a Starbucks kifogásait.

Igaz, a Costa Coffee mindezt egy felmérés adataival alá tudta támasztani, hiszen 16 ezer megkérdezett brit közül 54 százalék tartotta jobbnak a Costa kávéját, míg csupán 27 százalék voksolt a Starbucks mellett – írta a brandrepublic.com.

Forrás : Marketing & Média