Új Starbucks csomagolás
Miután nemrégiben a Starbucksnál a 40. évüket ünnepelve a logót megújították (a szirén már nem él ketrecben), redesignolták a kávék csomagolását is.
A végeredmény egy minimalista, a termék új megnevezését (Blonde, Medium vagy Dark) középpontba állító termékcsomagolás lett, melynek segítségével a fogyasztók már könnyedén el tudnak igazodni, hogy milyen pörkölésű kávét vegyenek. A kávéivók dolgát azzal is leegyszerűsítették, hogy a különböző erősségű kávékat színkódokkal is ellátták.
Persze nem baj, hogy a terméket átnevezték, a csomagolást kicserélték, de lehet hogy nem egyszerre kellett volna, miután már mindenki meg tudta különböztetni egymástól a típusokat és erősségeket. Most lehet újratanulni melyik, melyik.
Forrás : Csomagolás Blog
Rövid hírek a kávé világából
- blaze
- Reggeli kávé