KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

Budapesten nyílt az elsõ kelet-európai Nespresso Corner

Budapesten nyílt az elsõ kelet-európai Nespresso Corner

A NESPRESSO, a prémium adagolt kávék piacvezetõje, folytatja a 2008. júniusában megkezdett terjeszkedését a kereskedelmi egységekben. Elsõként Kelet-Európában, a Saturn Mammut áruházban, közel 20 nm-es kiemelt értékesítési helyen kapható...
A formatervezett kávéfõzõgépek teljes termékskálája. Ez a kiemelt hely a Nespresso Corner nevet viseli, és arra hivatott, hogy a vásárlás újfajta élményét nyújtsa a kereskedelmi hálózatokban vásárlóknak. A zárt rendszerû, kapszulás kávék fogyasztása a válság ellenére nem csak Magyarországon, de a világon mindenhol folyamatos növekedést mutat, és ez a minõségbe vetett hit alapozta meg mindkét fél részérõl a Nespresso Corner megnyitását. Az adagolt kávék iránti kereslet leginkább az elektronikai termékeket forgalmazó láncokban növekedett annak ellenére, hogy számos adagolt kávékészülék független márkaboltokban vagy hipermarketekben is elérhetõ.

2009 szeptemberétõl a Saturn Mammut áruházban megkülönböztetett termékkihelyezéssel jelentkezik a NESPRESSO, speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítõ kóstoltató pultokkal. A NESPRESSO Corner átláthatóvá teszi a NESPRESSO kínálatát, így az újfajta vásárlói élményt nyújt a fogyasztóknak; különleges környezetben, képzett hostessek segítségével fedezhetik fel a NESPRESSO kávégépeket és kóstolhatják meg a prémium minõségû kávékat. Az adagolt kapszulás kávé készítésére kifejlesztett, formatervezett berendezések teljes választéka kapható a kiskereskedelmi hálózatban, úgy mint az Essenza, a CitiZ, a Le Cube, és a Lattissima modellek.

A kiskereskedelmi bevezetés keretében a helyszínen, egy 20 nm-en kialakított különleges környezetben a kávéínyencek maguk is megízlelhetik a 16 különleges Grand Cru kávéõrleményt.

A világszerte a tökéletes kávé szimbólumaként ismert NESPRESSO 2006 márciusában jelent meg Magyarországon. A márka magyarországi sikerét az egyedi, hármas pillérre épülõ stratégia mellett a komoly hagyományokkal rendelkezõ magyar kávé-, illetve eszpresszókultúrának is köszönheti. Flesch Gábor, a NESPRESSO magyarországi üzletfejlesztési vezetõje szerint „az elmúlt két év eredményei azt bizonyítják, hogy a gyorsan növekvõ hazai eszpresszó piacon a NESPRESSO tökéletes megoldás a vásárlók számára a kávézás tekintetében.”

A NESPRESSO a folyamatos növekedéssel és a megváltozott fogyasztói szokásokkal leginkább úgy tud lépést tartani, ha a kereskedelmi hálózatokban a szolgáltatás színvonalát növeli. „A növekvõ igényekre a kiskereskedelmi értékesítés bevezetése volt a válaszunk. Ennek elsõ, átgondolt lépéseit 2007 õszén, néhány stratégiailag kiválasztott, hasonlóan prémium márkának számító design üzletbe történõ belépéssel tettük meg. A cég az egyedi szempontok szerint kiválasztott üzletek mellett – válaszul a vásárlóktól érkezõ nagy érdeklõdésre – a Saturn áruházakban és a Media Markt hálózat üzleteiben is megkezdte a NESPRESSO-gépek forgalmazását 2008 májusában. Ez a folyamat a Saturn Mammut áruházban megépített Nespresso Corner-rel újabb mérföldkõhöz érkezett. Hasonló Cornerek nyitását tervezzünk további üzletekben is” – nyilatkozta Flesch Gábor.

Forrás : BTL