KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

mokambo argento kávé tesztA Caffè MoKambo egy hosszú és figyelemre méltó történettel rendelkező vállalat. A céget 1972 elején alapították, mikor a két testvér Camillo és Vincenzo Di Nisio, akinek miután baristaként dolgoztak és megtanulták, hogy hogyan lehet a legjobb módon eszpresszót főzni, úgy döntöttek, hogy nyitnak egy kicsi kávépörkölőt az ősi városban, Chieti-ben, amely a zöld hegyek és a kék színű Abruzzese tenger között terült el. Ma a céget még mindig a két alapítótestvér vezeti, folytatva azon hagyományukat, hogy egy kiváló terméket készítsenek, amely a kézműves termelést ötvözvi a legkorszerűbb technológiával.

pascucci caffé extra bar mild teszt1935-ben Mario Pascucci folytatja apja üzletét és megnyitja a család első boltját Montecerignonéban. Marioval a kis élelmiszerüzem kinövi magát. A kávé főszereplője ezen időszak fejlődésének, amit csak a második világháború fékez meg. Az 50-es években Alberto Pascucci elhatározza, hogy iparosítja a kávépörkölést és megalapítja az első gyártórészleget. 1963-ban üzembe helyezi a direktlángos pörkölőgépet, hogy minél homogénebb alapanyagot hozzon létre az eszpresszókávéhoz. 1975-től a Pascucci Café már csak az eszpresszóval foglalkozik, az egyéb élelmiszerkereskedelem megszűnik, egyetlen cél van immár a minőségi kávé. Amikor a termelés módját eldöntötték, a vendéglátóipari egységek (hotelek, éttermek, kávézók) eladási csatornáját választották a magas minőségű keverékek előállításával együtt. A Pascucci cég számára mindig is fontos volt, hogy értékessé tegye a saját hagyományos eszpresszóját, keresve azokat a megoldásokat, amelyekkel a holnap számára is élővé tehetik azt. Kisebb és nagyobb változtatásokat hajtott végre e tradícionális termék korszerűbbé tétele végett. Megszületett a hagyományos ízvilágú "miscela classic" mellett a "miscela bar mild", mely egyesíti az erőteljes és természetességben gazdag arabicat a mosott, lágyabb arabica kávéval és a "miscela golden", mely megújulást jelent az eszpresszó ízében. Az édes keverékek összeállításával meghódította az ízekre jobban odafigyelő közönséget, mint például a fiatalok és a nők. A lágyabb keverékekkel az ízek világában jártasabb publikumnál aratott sikert.

caffé carraro don cortez 100% arabica kávéBázis: Brasil Santos NY 2 típus. A keverék többi tagja: Ethiop Yirga, Kenyai AA, Columbiai Supremo, Guatemalai SHB Genuine Antigua, Costaricai Estate. Javasolt adagolás 7-7,2 g./adag. (simán bírja a 8 g. körüli adagolást is) Kifolyási idő 27-29 másodperc (Ristrettoként 2,5-3 g. nádcukorral igazi étcsokoládé bomba). A keverék egyébként egy kényes kisasszonyként is jellemezhető. Ha a paraméterek a helyükön vannak egyedülálló csodát mutat, ha valami nem stimmel beáll a középszerűek sorába. Nekem hosszú hónapokba telt, míg kiismertem, ma bármilyen körülmények közt, néhány perc alatt belövöm. A kávé egyébként a Caffé Carraro önálló életet élő prémium márkája. A Cortezt vendéglátóhelyre, csak szigorú feltételek teljesülése esetén adom. Nem cél a minőség rovására a mennyiségi értékesítés. Ennél sokkal többet érdemel. Jól elkészítve savaiban lágy, mégis harmónikusan komplex, az espressonak van eleje, vége és ritkamódon érezhető testes közepe. Az olasz pörkölés ellenére nem karcos, a keserű tökéletes harmóniában van a savanykás, gyümölcsös és csokoládés aromákkal. Servirozásnál ugyan adunk mellé kísérő vizet, ez rendszerint érintetlenül kerül vissza, vagyis nem igényli az öblítést, kellemes játékkal élvezhető a szájüregben. 8 gr. körüli adagolásnál meglepően sűrű, vastag, olajos oldatot képez, crema az arabicat meghazudtolva viszonylag jelentős. Ez elsősorban a Kenya és Etióp összetevők megfelelő arányának tudható be. Ez a két fajta azonos arányban keverve ihatatlan italt eredményez. A Don Cortezben az eltolt arányok miatt az afrikai fajtákra egyébként jellemző gyümölcsösség, citrusosság fokozódik és tökéletes sinergiába kerül, mondta el nekünk Tóth Sándor a hazai forgalmazó. Lássuk, hogy tesztcsapatunk hogyan értékelte

pascucci kávé1935-ben Mario Pascucci folytatja apja üzletét és megnyitja a család első boltját Montecerignonéban. Marioval a kis élelmiszerüzem kinövi magát. A kávé főszereplője ezen időszak fejlődésének, amit csak a második világháború fékez meg. Az 50-es években Alberto Pascucci elhatározza, hogy iparosítja a kávépörkölést és megalapítja az első gyártórészleget. 1963-ban üzembe helyezi a direktlángos pörkölőgépet, hogy minél homogénebb alapanyagot hozzon létre az eszpresszókávéhoz. 1975-től a Pascucci Café már csak az eszpresszóval foglalkozik, az egyéb élelmiszerkereskedelem megszűnik, egyetlen cél van immár a minőségi kávé. Amikor a termelés módját eldöntötték, a vendéglátóipari egységek (hotelek, éttermek, kávézók) eladási csatornáját választották a magas minőségű keverékek előállításával együtt. A Pascucci cég számára mindig is fontos volt, hogy értékessé tegye a saját hagyományos eszpresszóját, keresve azokat a megoldásokat, amelyekkel a holnap számára is élővé tehetik azt. Kisebb és nagyobb változtatásokat hajtott végre e tradícionális termék korszerűbbé tétele végett. Megszületett a hagyományos ízvilágú "miscela classic" mellett a "miscela bar mild", mely egyesíti az erőteljes és természetességben gazdag arabicat a mosott, lágyabb arabica kávéval és a "miscela golden", mely megújulást jelent az eszpresszó ízében. Az édes keverékek összeállításával meghódította az ízekre jobban odafigyelő közönséget, mint például a fiatalok és a nők. A lágyabb keverékekkel az ízek világában jártasabb publikumnál aratott sikert.

pascucci café1935-ben Mario Pascucci folytatja apja üzletét és megnyitja a család első boltját Montecerignonéban. Marioval a kis élelmiszerüzem kinövi magát. A kávé főszereplője ezen időszak fejlődésének, amit csak a második világháború fékez meg. Az 50-es években Alberto Pascucci elhatározza, hogy iparosítja a kávépörkölést és megalapítja az első gyártórészleget. 1963-ban üzembe helyezi a direktlángos pörkölőgépet, hogy minél homogénebb alapanyagot hozzon létre az eszpresszókávéhoz. 1975-től a Pascucci Café már csak az eszpresszóval foglalkozik, az egyéb élelmiszerkereskedelem megszűnik, egyetlen cél van immár a minőségi kávé. Amikor a termelés módját eldöntötték, a vendéglátóipari egységek (hotelek, éttermek, kávézók) eladási csatornáját választották a magas minőségű keverékek előállításával együtt. A Pascucci cég számára mindig is fontos volt, hogy értékessé tegye a saját hagyományos eszpresszóját, keresve azokat a megoldásokat, amelyekkel a holnap számára is élővé tehetik azt. Kisebb és nagyobb változtatásokat hajtott végre e tradícionális termék korszerűbbé tétele végett. Megszületett a hagyományos ízvilágú "miscela classic" mellett a "miscela bar mild", mely egyesíti az erőteljes és természetességben gazdag arabicat a mosott, lágyabb arabica kávéval és a "miscela golden", mely megújulást jelent az eszpresszó ízében. Az édes keverékek összeállításával meghódította az ízekre jobban odafigyelő közönséget, mint például a fiatalok és a nők. A lágyabb keverékekkel az ízek világában jártasabb publikumnál aratott sikert.